mandag 16. mars 2009

Dagen vaar i dag!


Sjokoladegaven vi fikk av Emma og Marc som vi saaklart klarte aa glemme igjen paa sykehuset i gaar...! Hvordan er det mulig naar man er sjokoladeelsker som meg??! Men mulig ammetaaken allerede hadde satt inn paa det tidspunktet?! Litt merkelig var det at sjokoladeplaten vi begge hadde sett oss ut med kirsebaersmak var borte...! Hmm, tipper det ble for fristende for sykepleierne, ja!
Ble bare en liten smak av hver ting. Noen sier jo at sjokolade kan gi kolikksmerter?
Forresten tenkte vi lage en rett med brokkoli naa til kvelds... Hmm, tror jeg tar sjansen paa at det gaar bra for Adrià... Er jo bare en maate aa finne ut av det paa.

Jeg blir saa glad over aa se hvor kjaerlig Marcus er med Adrià! Det er fantastisk og jeg tror mye av takken ligger i at vi forberedte ham saa godt paa at han skulle faa en lillebror:) Det foerste han gjorde i morges var aa loepe til vaar seng og sjekke at lillebror hadde det bra! Slikt kan man jo smelte av:)








En troettis i sofaen her i kveld!
Adrià er en liten gourmand naar det kommer til spisingen... Marcus var rask og effektiv i ammingen og sov godt etterpaa, mens denne karen smaker litt, deretter hviler litt, for saa aa vaakne til snart igjen og ville ha mer... Litt slitsomt for mor, men men!







Selv om Marcus er kjempeglad i lillebror er det uansett ingen tvil om hvem som er kongen i huset!
Her med tamburinen som krone!
En gave fra Albert, thanx!

1 kommentar:

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Hei, Gratulerer så mye til deg og din 4 barns familie også!! Så flott alt har gått bra med dere også!

Nye prisen er jo så nydelig - og navnet kjempe fint. -Er det spansk mon tro? Har ikke hørt det før!

Det var sikkert deilig å komme hjem til Marcus og pappa. Vi blir på sykehuset til torsdag - 4 døgn er vanlig her i Skien og det er litt deilig. Men pappa har vært her til i dag så nå blir jeg alene siste par dagene. Da skal jeg passe på å sove gitt!

Theodor har vært litt kvalm og kastet opp litt så det er greitt å få litt tid til å få i gang ammingen her uansett..

Mange gratulasjoner til deg også - og takk for koselig hilsen på bloggen min.

Klemmer fra tone

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails