tirsdag 10. mars 2009

Karbo-kur!


Ettersom jeg er i foedehumoer hele dagen lang tenker jeg paa aa lade opp batteriene:)
Og i gaar kveld var menyen slik: 1)gulrot+potetsuppe 2) pannekaker med banan og krem!!
De var like snadder som bildet viser!! Jeg proppet i meg to og la meg meget fornoyd og klar for foedsel... Men den gang ei! Naar skal det endelig skje???? Jeg foeler meg drittung ettersom magen naa er kjempelav. Det verker litt i ryggen ettersom den maa kompensere for vekten foran...

Naa skal jeg lage muffins til dagens piknik. Det blir foerst ut en tur og handle inn ingredienser ( det blir dagens gaatur) og rundt 12 henter vi Marcus i barnehagen. Klart at piknik ikke blir det samme uten han:).
Solen skinner her og det ser ut for aa bli en nydelig dag. Og den skal NYTES som best det kan:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails