tirsdag 24. mars 2009

Ny dag, nye muligheter!

Vaar natt var ganske saa slitsom... Adrià vaaknet typ 1000 ganger og vridde seg, graat litt, ville spise, ville ikke spise, opp aa bytte bleie etc... ! Men utrolig nok foeler jeg meg OK naa i morgentimene. Disse hormonene er utrolige og takket vaere dem kan jeg kanskje faa unna et par aerend her paa morgenen. Tenkte aa printe et par bilder og fikse de nye rammene jeg lagde i gaar...
Har spiste deilig frokost; melk og cereals og skive med tahine! Saa jeg er ladet med energi (!) og klar for dagen! Savner aa drikke kaffe da... kanksje tar jeg meg en liten kaffekopp i dag.
Da jeg ammet Marcus drakk jeg kaffe ofte og tenkte ikke paa at det kunne virke inn paa melkeproduksjonen, men her siden det er saa mye varmere er det viktigere aa tilfoere kroppen nok vaeske i form av vann, juice etc... Men en kopp i ny og ne kan vel ikke skade????
Ha en super dag alle sammen:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails