tirsdag 17. mars 2009

Oh, what a night!

Her har mamma og Adrià hatt saa og si vaakenatt og vi er to slitne natteravner som sloever i sofaen naa... Det ble mange runder med amming og bleiebytte ettersom lillegutt er saa glad i pupp. Ikke alltid at han spiser saa masse, men bruker den som selskap liksom... Og det er jo litt slitsomt for meg. Etter et par minutter dupper han av, jeg legger han tilbake i sengen sin, saa gaar det noen minutter og han vil spise igjen... Halleluja!
Saa i gaar kokte vi et par smukker for han for aa sjekke om kanksje dette kunne hjelpe. Det hjelp ikke i gaar, men derimot naa ligger han og suger paa smukken for harde livet:) Men den detter jo stadig vekk ut da, saa jeg maa jo bort og dytte den i paa nytt hele tiden, men gjoer heller det enn aa sette meg ned og amme 3 ganger i halvtimen...!
Salva stod opp med Marcus i morges og de var saa stille og rolige saa jeg hoerte dem knapt. Uten aa si hadet (...) dro de til barnehagen og lot oss hvile videre i fred. Det vil si akkurat i det de lukket doeren begynte den ene naboen aa spille piano og den andre aa borre i veggen... Saa saa mye hvile ble det da ikke! Men uansett foeler jeg meg mye bedre naa etter at jeg har staatt opp og hatt meg en dusj.
I natt hadde jeg mye verker og vondt baade i rygg og mage. Etterverkene etter foedselen kommer ikke bare naar jeg ammer, men litt hele tiden foeles det som. De sier at etterverkene er verre og kommer oftere etter 2. foedsel og det kan jeg si meg enig i... Men uansett; etter en foedsel er jo ikke disse smertene noe aa klage over akkurat;)

I dag blir det rolig dag for vaar del. Skal til pediater i ettermiddag og ta en test av Adrià som vi ikke fikk tatt paa sykehuset ettersom vi dro hjem litt tidlig. Saa naa er det HVILE som gjelder!

Ha en fin dag alle sammen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Da var du også medlem i denne klubben.... det er et styr uten like med disse nettene :-(. Håper virkelig det går seg til. Emilie har vært litt lettere inatt, men kl 3.45 i natt når hun våknet og bare vrælte og ikke tok puppen var det like før jeg la henne ut på finn.no, hehe. Fikk hentet inn litt søvn på formiddagen her, så nå går alt så mye bedre. Frøkna sover søtt i vippestolen og mor har dusjet, spist og satt igang en vask... Ønsker deg en fin dag....

★ Heidi ★ sa...

Uff ja...! Jeg gledet meg bare til det skulle bli dag og at det nattlige marerittet skulle vaere over. Det er litt toeft, men de er jo saa soete saa man gjoer jo alt for dem. Satser paa at han spiser litt lengre perioder naar han blir litt stoerre. Det er jo typisk at de faller i soevn ved amming naar de er saa smaa. Jeg faar gi han litt tid bare:) Uff, naa kjenner jeg meg troett som et slips og angrer paa at jeg ikke har hvilt meg tidliger i dag... LItt sent naa som vi skal av gaarde og hente Marcus. Jaja, blir en tidlig kveld i dag ogsaa da!
Haaper du ogsaa faar en super dag videre!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails