lørdag 21. mars 2009

Spraybaesj og andre herligheter!

Det er ikke bare, bare dette smaabarnslivet... Aldri har jeg vasket saa mye som jeg har gjort disse dagene etter at vi kom hjem fra sykehuset med Adrià! Saa mange "ulykker" vi har hatt med bleielekkasjer og tissing og baesjing uten at den nye bleien var kommet paa plass...!
Tidligere i dag da jeg og Marcus skulle bytte bleien paa Adrià og han laa uten bleie 2 sekunder skjedde det umulige; spraybaesj rett i trynet! Hjelp, baesjen rant ikke bare ut liksom, men stod rett ut i luften og traff baade meg og Marcus paa klaerne og i ansiktet...! Djeeeeez...! Vi holdt jo paa aa le oss i hjel begge to for dette var jo bare urkomisk! Og hovedpersonen laa der som en liten engel og fattet jo ikke baeret saaklart!
Jeg husker godt jeg leste i boken "Heia Mamma" at det verste som hadde skjedd for den ene forfatteren av boken var at hun tok feil av det hun trodde var peanutsmoer paa haanden og slikket i seg, faktisk var rester av baesj fra den siste bleien til babyen...aesj!!!! Uffda, det var dog den eneste gang hun hadde angret paa at hun fikk barn...!

Naa er Salva og Marcus ute en tur mens jeg og Adrià er hjemme og sloever! Det er DIGG og jeg behoevde virkelig en pause naa. Det er ganske intenst med 2 smaa hjemme da det er helg. Marcus krever sitt og vil ha oppmerksomhet samtidig som han henger mye rundt lillebror og vil vaere god! Men det maa jo passes paa hele tiden og jeg syns jeg sier "forsiktig" til Marcus hele tiden.

Tror vi slaar til med pizza i kveld, har paa feelingen at vi ikke orker de store strabasene paa kjoekkenet i kveld, nei! Og naa kom jeg paa at vi har Estrella i kjoeleskapet etter en fest vi hadde for leeenge siden! Kanskje det blir en aldri saa liten oel til pizzaen da?!
Ferrero Rocher-sjokoladen lurer i kjoekkenskapet, kanskje er loerdagskveld en god nok grunn i seg til aa unne seg en godbit?! Ammer jo som en gal og ammekulen er snart borte, bare en uke etter foedselen. Og dersom jeg skal klare aa produsere bra med melk er det jo viktig at jeg spiser rikelig naa, eller hur??!!

1 kommentar:

Eg ... sa...

Koslig blogg du har. Skjønne barn (på tross av sprutbæsj i fjeset...)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails