mandag 30. mars 2009

En hilsen fra "nybaktmammasenteret"!

Jeg skrev jo her i gaar at jeg hadde faatt meg selv innlagt paa "nybaktmammasenteret" her i vaar egen leilighet! Og det er det beste jeg har gjort hittils:)
Reglene her er at ingen nybakt mamma faar staa opp foer klokken 10:00! Og den regelen klarte jeg aa foelge!!
Deretter var det herlig frokostbuffé for alle mammaer; jordbaer, skiver med serranoskinke og stinkende oster, varm sjokolade etc, etc! Og det var ogsaa anledning til aa faa pjattet litt med de andre fiktive mammaene paa senteret:) Saa mens alle mammaer koste seg med herlig frokost, stakk servitoerene av med babyene og vugget dem i soevn til herlig, avslappende loungemusikk! Hvilken luksus!
Deretter var senterets spaavdeling aapent for alle som skulle oenske:) Jeg stod foerst i koen og valgte hoytrykksdusj (det er sabla bra trykk i dusjen vaar!) med naturlige salter!! (som dere vet er vannet ganske hardt her og inneholder mye kalsium...).
Jeg har bestemt meg for aa bli noen dager til og dessuten kjoepe aarskort, slik at jeg kan komme tilbake naar enn jeg skulle behoeve litt avlastning:)

1 kommentar:

Mariann sa...

Så flaks at du skulle ha et slikt senter i din egen leilighet da... og med slik en fantastisk servitør og hjelper :o). Håper du får tegnet årsabonnement.... Tror kanskje det kommer et slikt senter i disse trakter til helgen... jeg jobber ihvertfall hardt for det. Ha en deilig tirsdag.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails