torsdag 26. mars 2009

Litt babbel!

Jeg har vaert sosial i dag med Isabel, vi hadde vaar ukentlige "catalan walk-and-talk" + kaffe! Koselig! Og jeg fikk nok en gang fortalt om foedselen som for meg var en fantastisk opplevelse:)
Soete Isabel hadde tenkt paa meg og hadde med seg en eske med Ferrero Rocher! Hmm, det virker som alle her har faatt med seg at jeg er en sjokoladeelsker, hehe! Men det drypper litt paa dem selv ogsaa, for det meste spares til sosiale samlinger da vi faar sjansen aa dele med oss av godsakene. Jeg skulle ARLDI ha samvittighet til aa hive i meg de mengder med sjokolade som naa for oyeblikket lagres i kjoekkenskapet!

Etter treffen med Isabel ringte en norsk dame som jeg traff i fjor som bor i Girona. Hun var nettopp i Banyoles, og det viste seg at hun satt paa kafeen her paa hjoernet. Saa da loep jeg ned med Adrià paa armen og tok en kaffe med henne og mannen hennes ogsaa! Og saa ble hele familien invitert til lunch hos dem paa loerdag:) Og kjaere Torgunn skal diske opp med bloetkake:) De har hester saa det blir sikkert moro for Marcus aa henge ut der hos dem!
Naa venter lunch her hoss oss; arros pilaf (marrokans risrett), blekksprut og jordbaer/kiwi/banansmoothi til dessert! Yummie:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails