tirsdag 3. mars 2009

Fremdeles gravid..., men navnet er i box!!

Heisann! Er paa biblioteket naa ettersom vi fremdeles ikke er paa nett hjemme... Og her virker det som det er noen sperre paa aa sende kommentarer paa andres blogger... Saa til dere som jeg vanligvis har kontakt med via bloggen; jeg har ikke glemt dere, men er bare litt begrenset i aa sende dere kommentarer disse dagene. Lover aa komme sterkere tilbake saa fort vi har fikset problemet.

Har saa lyst aa treffe lillegutt naa! Navnet er bestemt og vi er fornoyde begge to med valget:) Det blir foroevrig IKKE offentliggjort foer han er vel ute og ingen kan komme med kommentarer som "hmm, jeg vet ikke jeg..." eller "har dere tenkt paa...". Vi har hatt nok slike kommentarer til naa og derfor naar vi endelig bestemte oss ville vi at det skulle forbli "hemmelig" til han er ute og ingen lenger vaager si noe! Hehe! Uansett er det et navn som funker baade her i Spania og hjemme i Norge! Det har jo vaert viktig hele veien:)

Er mye sliten naa og hviler rett som det er! Er saa glad for at Marcus er i barnehagen hele dagen naa. Baade vi og han stortrives med den loesningen. Og litt av trasset som han hadde her i forrige uke virker aa ha tonet seg ned litt... Heldigvis. Barnehagetanten mente det kanskje var en reaksjon paa at han skal bli storebror og ikke helt skjoenner hvordan han skal takle den nye situasjonen. Jeg mener derimot at dette er helt normal trassalder-oppfoersel og har mer med hans frustrasjon over aa forstaa ganske mye men ikke helt klare aa uttrykke hva han foeler med ord aa gjoere. Og grunnen for at han sier "nei" mye naa er jo nettopp fordi NEI er et ord vi foreldrene bruker mye disse dagene. Og han vil jo bare identifisere seg med oss...! De er jo smaa apekatter:)
Uff, oynene mine svir litt naa tiltross for en liten kaffelatte her for 1 times tid siden... Blir nok en liten pre-lunch hvil i dag ja!
Ha en topp tirsdag videre:)
Ps! Planen er (dersom nettet er tilbake hjemme da) at jeg skal informere dere saa fort jeg kjenner at noe er paa G...! Kommer ikke til aa blogge fra badekaret eller fra foedesengen, men om det lar seg gjoere en liten kommentar om at ting holder paa aa skje;)

KLEM/Heidi.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails