tirsdag 10. mars 2009

Piknik!!!


Saa har husmora slaatt til igjen! Banan og sjokolademuffins denne gangen! Men de er sunne, jeg LOVER:) Med brunt sukker og sammalt hvetemel er de sikkert et supert kompliment til dagens piknik-lunch! Hehe!
Jeg digger jo aa bake og slikt, men noen ganger syns jeg selv jeg er litt vel husmor... Men det er jo klart at mine aktiviteter om dagen er litt begrenset til aa gjelde ting i hus og hjem. Gleder meg til en kveld aa kle meg litt fint igjen, ta et glass roedvin og stikke ut med jentene for aa danse:)
SNART, SNART!!!
Saa, i mellomtiden er det vel ikke saa gale aa "flikke" litt paa husmorkunstene, eller hur? Husmoroyet fikk ogsaa oye paa litt stov her paa morgenen, saa jeg har da ogsaa hatt meg en runde med stoevsuger'n!
Naa sier akkurat Salva her at i morgen skal han vaere house-husband! Saa da skal jeg nyte av aa se han svinge kluten der det behoevs!

1 kommentar:

Unknown sa...

Di så virkelig gode ut!!
Ser du går å venter på fødsel, lykke til og håper det blir baby på deg snart.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails