onsdag 11. mars 2009

Jeg hjerte polkadotter!


I dag var jeg og handlet paa det lokale onsdaagsmarkedet og det ble polkadott-stoff til aa sy "gardiner" til Marcus' koyeseng! Har lest at fra denne alder (ca 2 1/2 - 3) liker barna aa lage hytter/smaa hus hvor de etterligner livet til de voksne! Saa naa skal jeg altsaa lage et lite hus til han under 2.etg i koyesengen! Ville ikke ha noe skrikende Disney-design ettersom det lett blir nok av dette paa baade klaer og leker etterhvert som de blir oppmerksomme og faar sine helter... Naa om dagen er det Spiderman som er populaert her hos oss! Han har en ball med Spiderman og den har fulgt med i sengen et par netter....!
Hadde planer om aa fullfoere "gardinprosjektet" allerede i ettermiddag, men da symaskinen til svigermor har lagt av og vi maa laane av hennes nabo kan det nok droye dager foer gardinene er oppe desverre...!
Uansett, det var et skikkelig kupp jeg gjorde der; 3.5 meter stoff for 25 kroner!! Ikke verst, hva?
Digger slike gode kjoep jeg! Da er det nesten som man ikke har raad til aa la vaere aa kjoepe!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails