lørdag 21. mars 2009

The Salvador Wangen's!

En liten troett helt paa kafé med mamma, pappa og storebror her i formiddag! Vi var paa Banyoles beste beliggende utendoerskafé, nemlig i vannkanten til innsjoen:) Her brasket vi oss med Patatas Bravas og BitterKas! Et tips til alle som reiser til Catalunya; Patatas Bravas er et MUST!! Digge poteter i baater stekt med skallet paa, og som dyppes i herlig litt pikant tomatdipp!
En glad gutt i parken! Solen skinner og det er all grunn i verden til aa vaere fornoyd! Poplene er fulle av groenne blader og i solsteken var det varmt og nesten behov for solkrem:) Maa ut og handle ny snart...! Marcus har arvet herlige bodyer fra en hollandsk venn vi har her i Banyoles! Merket er HEMA og er vel som H&M bare fra Holland:) Jeg syns designen var saa fin med ugle og rever!
Og Adriàs nye leksak ble meget populaer hos Marcus! Den ble kastet opp i luften og rundt omkring saa det blir rett i maskinen med den! Vil jo ikke at lillegull skal gnage paa skitten teddy...
Her er jeg i verdens smarteste oppfinnelse; MobyWrap'en! Den er genial til aa baere baby i og man har armene frie! Og Adrià sover som en stein naar han blir baaret i den:)
Bildet er fra i morges; mine 3 helter som perler paa en snor! Hjelp, saa stor Marcus har blitt... Tiden gaar virkelig fort og det gjelder aa ta vare paa alle oyeblikk saa best man kan mens de er saa smaa... Foer man vet ordet av det skal de ut og drikke oel med kompisene!

1 kommentar:

Anonym sa...

Patatas Bravas minner meg om Barcelona... det er superdigg. Kanskje jeg skal lage det til den lille tapasaftenen jeg skal ha i kveld.. må sjekke på nettet etter oppskrifter... Ser ut som en herlig dag dere har hatt, og så varmt :-) og så søte alle gutta dine er. Ha en herlig lørdag supermama.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails