tirsdag 17. mars 2009

Noen fristelser!



Ville bare si at her har vi 22 grader i dag og det er skikkelig sommerfeeling:) Jeg har vaert paa tur med Adrià til butikken og der handlet vi mat som var "forbudt" for meg i de 9 mnd som jeg var gravid! Deriblant serranoskinke og llonganissa (en annen type krydret toerket poelse fra omraadet). Og naa droemmer jeg ogsaa om sushi og et glass vin! Naar skal det bli skal tro?









Handlet ogsaa inn aarets foerste korg med jodbaer som vi hadde til dessert i dag! LOVELY! Det smaker saa sommer og jeg lengter etter aa henge ved bassenget i hagen her eller innsjoen og ta forfriskende bad! Vel aa merke etter at jeg har faatt bukt med "ammekulen". Hadde ikke vaert moro om det var hoysommer naa akkurat med den kulen jeg har paa magen...!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails