onsdag 25. mars 2009

Slaget er tapt...

Saa er det bare aa innse at det som vi trodde skulle bli sommerens happening for vaar del, nemlig U2's aapningskonsert i Barcelona i juni er en saga blott... Alle 90,000 billetter (!) utsolgt paa 54 minutter i dag! Ny rekord hva gjelder raskt billettsalg for noen rock/popkonsert EVER!!!
Og hva har vel smaabarnsforeldre aa stille opp med her naar du sikkert maa sove i sovepose paa gaten flere dager paa rad for aa faa tak i billett...!
De skulle hatt en smaabarnsforeldrekvote til slike konserter syns jeg! Ogsaa med tanke paa at det faktisk er utrolig viktig at foreldre kommer seg ut og gjoer noe moro sammen innimellom alle bleieskift og vaakenetter!
Puh, jeg er SIKKER paa at jeg holdt paa aa skifte baesjebleie da den siste billetten ble solgt!!
Og BONO da som jo er en mann etter min smak...! Jaja, man kan jo ikke faa alt man oensker seg her i verden...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var da helt sykt hvor kjapt de billettene ble revet bort da :-( Men men, da dukker det kanskje opp noe annet hyggelig dere kan gjøre. Fin ny header du har fått deg forresten...
Ha en deilig torsdag. Kjetil har hatt hjemmekontor idag, og lot meg sove (hadde pumpet melk klart)... til kl 11.30 (hadde nattammingen da, men fordet LUKSUS). Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails