mandag 2. mars 2009

Forbanna UKNL Foundation, dette er en WARNING:)

I dag fikk jeg en "gledelig" melding i innboxen min! Jeg har vunnet 250,000 pund i det nasjonale engelske lotteriet uten en gang aa ha deltatt...! Det er helt utrolig og nesten for godt til aa vaere sant..., og det er nettopp det det er. Disse jaevla loegnhalsene sier at min e-mail adresse har blitt plukket ut av et tilfeldig antall e-mail adresser og at jeg er den heldige vinner... Uten aa ha deltatt engang. IDIOTER, hva tror de egentlig??????? Dette gjoeres bare for aa suge ut nyttig info som hvor du bor, hvilke tlfnr du har, hvor du jobber, hvor gammel du er, kjoenn, bankkontoopplysninger etc... Fy flate, hvilke folk. Hvordan kan noen ha saa lav moral og holde paa slik??? Det er nok av folk som "tror" paa dette, som gir all info de spoer etter og deretter knapt faar sove paa natten naar de skjoenner hvilket feilsteg de har gjort...
Hvilket samfunn vi lever i, det er virkelig skremmende noen ganger.
Uansett, jeg ville bare advare alle mot denne typen mail!!! Vet jo aldri hvilke konsekvenser det kan faa!
Ha en straalende dag videre!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails