fredag 10. juli 2009

Bilkraesj paa morgenkvisten...

Fikk tlf fra min kjaere mann at han og Marcus hadde vaert innblandet i en liten bilkraesj her paa morgenen paa vei til barnehagen... Jeg tror jeg fikk meg et lite sjokk og sa ikke stort... Ogsaa S laat litt rar i stemmen.
Ettersom jeg ikke kunne gaa naken ut, heiv jeg paa meg klaerne; joggebukse, rosa Converse uten aa knyte lissene, en genser uten Bh under og fikk byttet Herr Adriansen's pj mot en ren outfit. Saa slang vi oss avgaarde for aa möte opp min kjaere mann og barn.
Det hadde skjedd rett utenfor huset og de hadde ikke noe med kraesjen aa gjöre bortsett fra at et baklys hadde gaatt kröken. De hadde nemlig staatt og ventet ved et STOPP-skilt da en ung, halvsovende gutt i 20-aarene hadde kjört/rullet i de bakfra. Hans bil saa verre ut og hadde faatt seg en god trökk inn ved frontlyset.
Saa, ingen skade skjedd paa mine kjaere, gudskjelov. Bilen har naa faatt seg skavank nr 100 i rekken og er et steg naermere utbyttelse...
Vel, jeg er tilbake i leilighetenm har faatt meg en kaffe, A sover sin englesövn og dagen skal saa smaatt starte her. Det er sommerfest i barnehagen i dag og jeg har lovet meg selv aa bringe sitronmuffins! Saa sitronmuffins it is:)
Kanskje blir det ogsaa premiere for den nye 8-euros kjolen jeg kjöpte paa markedet onsdag?
Show you later:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails