torsdag 23. juli 2009

Om vaeret og SMASHing sjokolade!


Jaja, jeg vet at det regner og er litt kjipt vaer i deler av Norge, men jeg maa faa klage litt paa det spanske vaeret vi ogsaa... I dag har det vaert helt sykt varmt her... Det har blaast endel ogsaa, men vinden var VARM!
Om du vil pröve aa faa den fölelsen jeg har hatt i dag kan du forsöke aa blaase haarfönern rett i ansiktet med 10 cm avstand samtidig som du skyver en svett gutt i barnevogn i oppoverbakke. Brennende hett er ordet.
Sjokoladekjeksene vi spiste hos bestemor etter barnehagen formelig smeltet paa bordet og dere kan jo tenke dere hvor herlig vaar Marcus saa ut etter aa ha glefset i seg et par av disse. Sjokoladen som skulle lagt mellom de to lagene med kjeks var plutselig all over the place. Jeg hadde t.o.m sjokolade paa bakre del av armen og var paa vei ut slik... Niiiice. Mannen slikket av sjokoladen paa moro, men utbröt at det smakte salt... Litt svette og sjokolade... Jeg tenkte salt og sött i fin harmoni og tankene mine gikk rett til SMASH! Den herlige sjokoladen som bare fins i Norge... I miss, I miss!



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails