tirsdag 28. juli 2009

Et lite hei i farta!

Et lite hei og hallo i farten! Er naa paa biblio ettersom nettet streiker hjemme... Det er saa boring ettersom vi behöver aa jobbe, jobbe, jobbe for aa bli ferdig med prosjektet til slutten av uken...
Men det gaar bra naar jeg har en Mengel (Marcus engel) med meg som har funnet böker og sitter og koser seg alene:)
Snart kommer S og A og tar over mens jeg tar med M til playdate paa Placa kl 18. Har vaerte en veldig bra dag med utflukt til Besalu (google Besalu + pictures) saa skjönner dere hvorfor! et nydelig sted paa jord. Herlig middelalderbro og gamle, gamle steinhus. Marked hadde de ogsaa i dag! Ellers ble det bading i elven, med og uten klaer (!) og iskrem til slutt paa kafé!

Ups, naa hörer jeg M synge litt her... Ikke bra! Her skal vi jo liksom vaere stille.
Gotta go:)

1 kommentar:

Mariann sa...

Hei Heidi... Nå er det veldig lenge siden jeg har lest bloggen din :-) Er siste dag på ferie her, så fra helgen av er jeg nok "back on track".. kjenner jeg har litt bloggabstinenser nå :-) Håper du også kommer deg på nett igjen... Og takk for kommentar i ferien. Emilie elsker grønnsakspuré.... går ned på høykant :-) KLEM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails