fredag 24. juli 2009

Sovemorgen og bananbröd!

Det ble en litt annerledes og hektisk morgen hos oss i dag. Siden A naa sover paa sitt eget rom (gjesterommet enn saa lenge), gaar jeg dit og ammer paa natten naar han vaakner og vil ha mat. Han vaaknet sent i dag, först kl kvart paa syv (flinke gutten min sov altsaa fra 22-06:45). Jeg gikk dit, tok han med meg opp i sengen og sovnet der... Jeg var skikkelig trött i trynet som vanlig...!
Mannen hadde örene fulle av örepropper og hörte ikke klokken da den ringte kl 08, ikke jeg heller, ei heller en trött liten pode som laa i naborommet og sov sin söte drömmesövn... Vel, saa ble det minikriseoppvaakning paa meg saann i kvart-paa-ni-snöret bare for aa oppdage at M fremdeles laa i sengen sin og min mann var saa vidt paa vei dit. Ta det med ro sier han, ikke noe stress. HELLOOOOOO, ikke noe stress? Barnehagen har bare dörene aapne fra 08:45-09:15 om morgenen og er man for sen saa skal man helst ha en god unnskyldning...!
Vel,vel, M kom seg opp og i klaerne, fikk spise frokost foran tv'en for aa lage minst mulig oppstyr, men jeg satt ved siden av forsökte smugle mat inn i munnen paa han mens han saa paa smurfeepisode 120...
Utrolig nok fikk han i seg frokosten og melken paa 5 minutter... How is it possible???
Og vi som vanligvis staar opp kl 08. Det rare er at vi aldri klarer aa komme oss ut av dörene noe tidligere av den grunn...!

Naa har jeg nettopp laget bananbröd! Oppskriften har jeg fra denne koselige bloggen til Marie som skriver mammablogg fra Australia!
Det lukter nybakt i hele huset og jeg skal skjaere meg en skive og lage meg en kopp kaffe og nyte at jeg har en liten A som sover formiddagslur:)

Jeg er saa fornöyd med min nye silikonform! Den er saa lett aa faa kakene ut av!
Ser ikke kaken god ut forresten???
Ha en superduper dag:)





2 kommentarer:

Marie sa...

Hei!
Hvordan smakte bananbroedet? :) Det var en koselig overaskelse!
Jeg har ikke vaert flink med blogginga i det siste, skal sette meg ned med den imorgen!
Jeg sitter og koser meg med et glass hvitvin, minstesnuppa er i seng, og storeguri er paa "sleepover" hos en liten venninne. Store, lille 5-aaringen min...
Mannen min sitter og maser om at jeg skal se "Superbad" (veldig morsom, har sett den foer), saa jeg faar vel klappe sammen laptopen!
Ha en fin dag!

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Hei hei,
Bananbrødet så lekkert ut! Jeg klippet nettopp ut en oppskrift på bananbrød, men så sa mamma at bananmuffinsene hun laget en gang var så fryktelige søte, så jeg har ikke turt å prøve enda. Hvordan ble det??
PS! Stakkars deg som putta nesa i bærsj her om dagen - da måtte jeg flire og synes synd på deg på en gang!!!! Det var da Salva skulle hatt videokamera klart - men det hadde kanskje ikke vært like gøy å få kamera opp i fjeset akkurat da.. Men på den andre siden er det mange som har vunnet mange penger av festlige film klipp - se bare på Americas Funniest Videos...
Ha en fin en!
Klem fra Tone

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails