tirsdag 7. juli 2009

Michael Jackson og mammaHai!

Fikk visst ikke med meg minnestunden for Michael Jackson jeg...Var vel opptatt med aa strikke ferdig en av ballene mine tenker jeg;). Naa er to klare. Faar vel legge ut et bilde av dem saa snart jeg faar kjöpt meg en ny minnebrikkestasjon... Det vil si mañana, mañana...!
Ser saa lite pa tv at jeg ikke engang var klar over at det var i dag. Men saa kan jeg vel heller ikke kalle meg selv en hardbarka fan. Men klart at han har laget mye bra musikk og jeg har vel danset meg svett til mer enn en av laatene hans. Og vi kommer vel aldri til aa glemme moonwalken hans heller. Og heller ikke alle operasjonene som for hver gang gjorde ham lysere i huden samtidig som nesen ble mer og mer mikroskopisk...
Sist jeg kjente meg trist for en kjendis som gikk bort var da skuespiller Heath Leadger döde for 1 1/2 aar siden. Det syns jeg var ufattelig trist. Saa ung og saa lovende. Og vakker ikke minst. Og med en liten datter som han etterlot seg. Saant er utrolig trist og av og til da jeg vaakner paa natten ser jeg for meg slike skrekkscenario som at mine barn skal bli uten meg eller enda verre omvendt...
Uff, nei dette faar ikke bli et trist innlegg. Skal snart hoppe i bingen og da er det heller bedre aa tenke paa alt det "tidige" ( =morsomt à la bergensk!) som Marcus sier om dagen. I morges da jeg hentet han paa rommet sitt og jeg sier god morgen, sier han bare: mamma, er du en hai???
Vel, nei, lillegull. Riktignok har jeg kanskje ikke verdens mest flatterende utseende paa morgenkvisten, men hai? Den har jeg ikke hört för.

1 kommentar:

Vigdis sa...

hai? haha...
Det er jeg som har tatt bryllupsbildene jeg har lagt ut ja... De to fra fjæra tok jeg da fotografen hadde stilt dem opp (så litt juks). Jeg var brudens fotoassistent, og måtte snike meg til å ta noen bilder selv også ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails