fredag 3. juli 2009

Nattugle

Klokken er 22:30 og jeg bare lengte etter aa faa legge meg... Men det er nemlig et liiiite problem der; Adrià har gluggene sprengaapne og har jo ikke planer om aa ta kvelden ennaa... en liten strek i regningen at han sovnet i vognen da vi var ute litt tidligere i kveld. Hmm, kanskje han tror at han kan utfordre mammaen sin? Tror ikke det nei lillegutt. Jeg skal sitte her og blogge jeg mens du sitter der i stolen din og gynger deg selv i sövn om ikke altfor lenge!
Det blir spennede aa se om vi fremdeles sitter her om 1 time da Salva skal i vei og hente sin söster med familie som kommer fra ferie. De har vaert i Porto i 4 dager.

I morgen er det mammablogg-gallaen i Göteborg. Jeg har stemt paa min favoritt som er Thessa&prinsessa. Hun skriver saa utrolig morsomt og jeg ler godt hver gang jeg er inne og leser om hverdagen deres. Det er saa mye aa kjenne seg igjen i.
Krysser fingrene for Thessa i morgen. Maatte det gaa din vei:)

Naa tror jeg at jeg skal forsöke aa hypnotisere min lille engel i sövn... Det ER ikke lett aa faa sove naar det er saa varmt som det er naa. Spesielt barn og eldre plages mest av dette.
Natti-natti alle sammen!

1 kommentar:

susan`s side sa...

Fallskjerm og strikkhopping! Da blekner jo mitt lille stunt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails