fredag 24. juli 2009

Himmelblaafebern herjer i Nordland

Naa har jeg og lillegull vaert nede ved poolen og hatt oss et bad. Vel aa merke bare meg:) Han laa paa teppet sitt med lekene sine og hadde mer enn nok med aa forsöke aa tygge i seg hele teppet. Alt skal inn i munnen disse dager:)
Det var forfriskende! Men jeg blir stadig minnet paa at jeg behöver ny bikini. Naar jeg stuper uti blir bikinien forflyttet fra omraader paa kroppen jeg ikke önsker aa vise til naboen til andre omr av kroppen som jeg ikke trenger aa dekke til... U see?
Litt slapp i strikken med andre ord...

Akkurat naa ligger Adrià i ergo'en og sover mens jeg rydder, hörer paa radio, spiser lakris og ler litt for meg selv da jeg tenker paa hva mamma fortalte i telefonen nettopp; nemlig at nordmenn slaass paa ferjeleiene i Nordland for aa komme seg fortest mulig opp til Ylvingen (hvor Himmelblaa ble spilt inn)!! Haha, politiet har visst kommet og forsöker aa roe ned slaasskjempene med Himmelblaa-feber!
Skal si öyen fikk litt av en markedsföring med serien!
Jeg er vel den eneste nordmann som ikke har faatt med meg denne serien! Blir kanskje aa benke seg foran nett-tv naa da...


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails