torsdag 16. juli 2009

Om aa löpe naken blant folk man ikke kjenner



I dag har jeg sett litt av min manns fakter hos Marcus! Det sies nemlig at da Salva var liten gutt likte han aa vise rumpen til forbipasserende gamle damer paa gaten. Hehe, jeg lo jo godt naar hans mor fortalte meg om hans morsomme paafunn uten aa tenke paa at slike fakter faktisk ogsaa har en tendens til aa arves med DNA... Da tenkte jeg bare aa saa sött da!
I gaar da vi var paa Plaça med noen venner og deres datter, tar Marcus av seg alle klaerne nedentil etter en liten "ulykke" og da vi skal ta paa ren truse spinner han avgaarde, krysser plaçaen i verdens raskest sko (som han selv kaller dem!) og en krokodille t-shirt... og nada mas! Altsaa med Herr Tissefant og Rompestump paa luftetur til almenn beskuelse;) Showet blir toppet av en pappa som löper etter og forsöker fange Speedy Gonzales der han i tillegg skrur opp lydnivaaet til 130 desibel og fanger stadig mer oppmerksomhet:) Hehe!
Gudskjelov har man laert seg aa ta ting litt mer sporty, det er jo ikke hele verden at han löper rundt slik, er det vel?
Jeg syns jo egentlig det er mye mer pinlig naar han peker paa folk naar han staar rett ved siden av dem og sier; Mira, mama! Da vet jeg liksom ikke helt hvor jeg skal se...
Saa om jeg maa velge mellom nakenscener eller fornaermelse av tredje part velger jeg det förste;)















3 kommentarer:

Marie sa...

Hahaha! For en soet historie! De er jo saa soete de smaa rumpene, hadde jeg hatt en, skulle jeg jammen loept litt rundt saann jeg ogsaa! Tenk saa deilig aa foele seg saa fri og hemningsloes at man gjoer noe saant!
Kos dere videre i varmen, her er det litt kaldt...

Vigdis sa...

Hahaha! Nå måtte jeg le høyt! Og her sitter prinsessa og ler sammen med meg. Hun har nettopp våknet og er i et helt strålende humør. Det er skjønt å være mamma! Ha en fin helg :)

Mariann sa...

Fantastisk historie, disse barna disse barna, dagene hadde vært trist uten dem og deres ærlighet og artige påfunn.
Hilsen Mariann og turboprinsene

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails