tirsdag 21. juli 2009

Om tomrommet etter et besök hjemmefra...

Helgen var fantastisk! Det er saa utrolig godt aa ha gode, snille venner paa besök. Som sprer glede og latter og guller med ungene...
...som gjerne vil holde Adrià og hjelpe Marcus med kveldsstellet! Som synger sanger og faar guttene paa godt humör igjen naar trasset setter inn...

...som minner mamma paa at "fasion" fremdeles eksisterer og gjör meg dritmisunnelig paa de nye hattene deres...!
...saa misunnelig at jeg bare MAA laane den en stakket stund og forevige öyeblikket...

...för de faar den tilbake og vi foreviger nok et beachmoment paa stranden i Roses! Bare for aa bli minnet paa at selv om man bor i Spania blir man pokker meg IKKE brun...
...gode venner som gjerne pröver nye smaker (selv om alle smaker ikke alltid faller i smak) og som ser med nye, friske öyne hva som er fantastisk med den spanske/catalanske kulturen! Noe man av og til blir blind for naar man har bodd lenge et sted...

Tusen takk jenter for en uforglemmelig helg! Dere er toppen! Dere tar Barcelona med storm! Heldige er de guttene som treffer paa dere;)

2 kommentarer:

Marie sa...

For et koselig innlegg! Det ser ut som dere storkoste dere! :)
Ja, det blir jo alltid litt stille naar venner og familie drar igjen, men dere faar proeve aa nyte aa bare vaere dere igjen! Loep naken rundt i huset, eller noe saann!
Jeg leste en bra bok for litt siden, den het "Driving over lemons", og er skrevet av en engelskmann som flyttet til Spania. Anbefales!

Vigdis sa...

Det er så koselig med besøk av venninner som bor langt borte! Ser ut som om dere har kost dere, og jeg skjønner at bloggen din ikke har flommet over av innlegg de siste dagene :)

Makrame er kjempeenkelt, jeg brukte denne veilederen for å komme i gang:
http://www.pandurohobby.no/public/docs/pdf/vl/600754_lyckoarmband.pdf

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails