torsdag 9. juli 2009

Mine engler!

Jeg har endelig faatt kjöpt meg ny minnedisk saa naa blir det mer bilder paa bloggen igjen!
Her er bilder av gullene mine sist helg da vi var i sommerhuset vaart ved Costa Brava-kysten!
Marcus laa i ordentlig seng i sitt eget rom og ho mor maatte jo inn og sjekke at alt stod vel til! Det gjorde det og jeg syns jo han var ultrasöt med det lyse hodet mot den fine hodeputen:) Saa et sovebilde ble det! Herlighet saa söte de er naar de sover... Tror jeg maa inn og smugtitte litt paa dem naar de sover naa:)



Herr Adriansen leser dameblad med mamma mens regnvaeret herjer som vaerst utenfor. Verste stormen overrasket oss paa lördag ettermiddag, og Marcus stod klistret i vinduet for aa studere heftige vaerfenomen!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails