torsdag 9. juli 2009

Opprydning paa bloggen!

ENDELIG har jeg faatt kategorisert litt innlegg her... Det var jammen paa tide! Ettersom jeg nesten aldri merker postene mine med etiketter blir det jo vanskelig aa finne igjen innlegg skrevet tidligere. Men naa har jeg altsaa startet oppdrag kategorisering og har typ bare ca 400 innlegg mer aa gaa igjennom... Tjoho! Uansett saa er det moro aa gaa tilbake i tid og se hva som er skrevet og se paa bilder. Jeg er saa vannvittig glad i bloggen min, den er saa mye verdt for meg:) Alt som er skrevet er gull verdt for fremtiden og guttene mine. Haaper de ogsaa vil sette pris paa den en gang naar de blir litt större!
Dessuten ville jeg ogsaa rydde opp litt for alle dere som er innom og leser. Dette er jo mitt hjem paa nettet og jeg vil jo gjerne at det skal vaere rent og ryddig her ogsaa. Ordning och reda skal raade her fremover, akkurat som i butikken med samme navn!


Ha en finfin dag alle gode der ute.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails