fredag 3. juli 2009

Fredag og Fru halvveis

Naa har Herr Adriansen og jeg vaert ute paa en liten morgenwalk. Den ble ekstremt varm, svett og dermed kort. Bare til butikken og hjem. Tok med meg litt nödvendig utstyr hjem for aa overleve helgen som vi har tenkt aa tilbringe i sommerhuset vaart ved kysten! Solkrem faktor 50+ maa vi ha med smaa barn i huset, og dessuten er min hud ganske saa blek ennaa, saa kanskje jeg ogsaa faar meg et strök med samme!

Ellers er jeg visst "Fru halvveis" om dagen; jeg finner halvspiste plommer paa kjökkenbenken, halvoppredde senger, halvskrevne sms, det ligger halvveis paabegynte prosjekter i "kreativ-kurven" min... Det blir mye springe til og fra med smaa barn rundt seg ja.

Dette blir ogsaa bare et saann halvveis blogginnlegg da jeg egentlig skulle lagt ut herlige bilder fra en lavendelaaker som jeg gikk forbi i gaar. Kameraet har tatt sommerferie og nekter aa gjöre som sjefen (jeg) sier.

Naa skal det jobbes litt her mens Adrian holder paa aa spise opp/slaass med sofaputene vaare. Mest ser det ut som en type wrestling. Nei, naa ble han sinna gitt... Da hjelper det aa tröstegnage litt paa taerne sine ser jeg!
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Mariann sa...

Hola Senorita....

Her er det svett om dagen, puuuuuh... men prøver å ikke klage!! Vi har ingen andre planer enn Sverige. Det var meningen at vi skulle til et bryllup i Sverige, men økonomi og Emilie mm gjorde at vi avlyste dette.
Mye jobbings på dere skjønner jeg, er det dette du har nevnt tidligere??? Uansett veldig spennende :-) Nå skal jeg få lille snups til å sove litt så jeg kan kjøle meg ned litt....puuuh..

Inger-Lise sa...

Heisann, og takk for koselig hilsen på bloggen min! :-) Er stadig innom bloggen din også, så det var koselig at du hadde vært innom "hos meg".
Muffinsstativet hadde moren min kjøpt på glassmagasinet, men jeg har sett det på Jernia også. Vet dessverre ikke hvilket merke det er.
Ha en fin-fin helg i varmen! Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails