fredag 31. juli 2009

The rolling circus!

Heisann! Jeg maa aerlig innrömme at det aa jobbe egentlig blir noe veldig lystbetont etter at man faar barn! Jeg har naa hatt et par stille timer for meg selv her foran datan og vi holder naa paa aa sluttföre det prosjektet vi tok paa oss for et par mnd siden for en forening her i Girona. Det er alt annet enn morsomt men noen ganger kan man ikke velge og vrake i jobber... Spes ikke i krisetider. Men jeg nyyter uansett aa vaere barnefri noen stakkete timer!

Vel, en liten pause blir det naa for aa oppdatere dere kjaere blogglesere paa status quo...
Som dere vet er det naa sommerferie for M. Det betyr full rulle fra morgen til kveld. Det er helt utrolig at den gutten orker med alt han gjör. Jeg kollapser nesten bare ved tanken jeg.
Saa i morges kom vi oss fort ut ettersom jeg vet at for lenge hjemme bare blir grining og sutring. Gutten fikk saavidt i seg frokosten för en utaalmodig mama stod i dören og ropte paa gullet sitt. Det ble tur ut i "ny" vogn for A siden vi har faatt laane mer komfy sittedel og han sovnet för jeg hadde slaatt igjen dören (og vaaknet ikke för vi kom hjem igjen 2 t senere = suksess!).
M skulle absolutt ha med seg motorsykkelen sin som er en saann plastikksak som han setter beina overskrevs og skubber fart med beina. Ser moro ut og er det óg! Men slitsomt...
Det ble to timers krusing i byen, titte i butikker, observere biler og bilmerker... jeg mener det seriöst; den gutten kan flere bilmerker enn meg og spotter Ford Fokus paa en halv kilometers avstand. Da skriker han " det er bilen til onkel Rodri". Jeg maa jo alltid helt naerme og sjekke om det staar Focus bak för jeg pent sier at han hadde helt rett, denne gangen ogsaa! Og det er saa moro naar han ser en Audi, for da sier (eller skriker!) han ikke Audi, men Aurrrrri! Hvor han har faatt de der sterke r'ene sine fra lurer jeg paa! Moro er det uansett og jeg har snart statistikken klar paa hvor mange Aurrrrier og Peugoter det fins i Banyoles:)

Jaja, det kom jo saa klart til et punkt at lillegull ble trött av aa sparke seg gatelangs og ville at mamma skulle baere... Ojojoj, det var nemlig ikke plass til motorsykkelen under vognen pga den nye overdelen saa det ble altsaa slik at jeg maatte skubbe hightreken med en haand, forsöke aa holde motorsykkelen med lillefingeren paa samme haand mens jeg hadde M paa 15 kg hengende paa hoften... Vi stoppet et par ganger og knakk sammen av latterkramper da vi var saa slitne begge to. Folk stirret og smilte og nok en gang var vi "the rolling circus" i Banyoles.
Jaja, naa skal en strömpetrött mama snike seg gjennom Banyoles' gater og hjem til 3 glade gutter (haaper jeg!).
Fredagen er i ferd med aa ende for min del. Haaper ogsaa mannen har laget middag ellers blir det bare "ventesuppe" paa meg.

3 kommentarer:

Vigdis sa...

haha dere er nok et syn til tider! det er bra de andre som bor der også får noe å le av ;)
Her håper jeg godværet holder. vi skal til Hamarøy på dagstur i morgen, og der er det meldt regn. men har ikke sett noe til regnet som skulle vært her litt i løpet av uka, så det tror jeg ikke før jeg ser det. i dag har vi hatt en fin dag, med en tur med fjellheisen. skal få lagt ut bilder senere. mannen min har fri fra jobb i kveld og i morgen, så nå blir det pizza og slanging i sofaen foran tv. drar til vadsø sammen med prinsessa igjen tirsdag, og det er faktisk meldt bra vær der og. hurraaaa!!! ha en fantastisk fredagskveld :)

Mariann sa...

Håper det blir et par glass av den rosévinen også... Her har jeg tatt meg et glass rødt mens Kjetil triller snuppa i søvn ute... hun har blitt bortskjemt i ferien og må trilles eller vugges i søvn, her har vi litt å jobbe med gitt.

(og vi tok ingen karuseller på Liseberg, det får bli når barna blir større... så får vi se om jeg tør på mine gamle dager, hehe)

God natt søta :-)

Anonym sa...

[p]They reside inside Hometree, which can [url=http://www.tiffanyuk4sale.co.uk]tiffany uk[/url] be as tall as being a mountain . We provide the authentic Tiffany charms jewellery at the lowest prices possible . They have the beautiful a vacation in europre group with silver anklet bracelets which includes also been made once again . Jewelry as Art



Want to draw curiosity apart by way of the apparel you may be putting on using the 3rd time? you may be reasonably particular no-one real in the event has noticed it before, but be particular that it's planning [url=http://www.tiffanyjewelleryok.co.uk]tiffany jewellery uk
[/url] to perform second-fiddle by selecting diamond jewelry which could be considered a operate of art . Once you have achieved the look you have envisioned you will take [url=http://www.tiffanyuk4sale.co.uk]tiffany uk sale[/url] pride to the perfection you have made . However you of which any kind of one too could be rather ideal [url=http://www.tiffanyuk4sale.co.uk]tiffany earings[/url] in your attire . Talk about a ring with history!
Once [url=http://www.allkindstiffanysale.co.uk]tiffany charms[/url] the movie was completed, Infinite Jewelry Co . With the silver accessories dealing at the beginning, now it has become the [url=http://www.tiffanyoutletinuk.co.uk]cheap tiffany jewellery[/url] top jewelry brand which is known to all.[/p]

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails