fredag 23. januar 2009

3.ultralyd i dag:)

I morges bar det til "Trueta" (sykehuset i Girona) for aa gjoere 3. og siste u-lyd for dette svangerskapet! Hvilken luksus egentlig!! Ikke det at jeg ser helt behovet for aa gjoere 3, men det er saaklart en god ting for oss blivende foreldre, at vi kan faa 3 bekreftselser paa at alt ser ut som det skal og er i skjeonneste orden:) Fikk et lite glimt av det lille ansiktet til lille nurket og han saa veldig soet ut maa jeg si selv! Fikk saa lyst at han skulle komme ut der og da saa jeg kunne klemt han og sagt hvor mye jeg elsker han! Men det blir nok aa vente en 7-ukers tid til gitt om alt gaar etter planen!
Legen anslo vekten til barnet aa vaere ca 2.1 kg for oyeblikket og jeg tenkte at det var ganske stort, men han roet meg og sa at det var helt normal og at jeg ikke skulle uroe meg for at det blir en stor unge...! Jo stoerre, desto verre aa foede???!! Marcus var jo ganske stor meg sine 3,7 kg, men saa var jeg jo ingen liten dukke selv da; 4,560 kg og stoerste beibi paa avdelingen, hehe!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails