torsdag 8. januar 2009

Skremmende droemmer!

I natt hadde jeg en fael droem... Droemte at babyen vaar var doed rett foer den skulle foedes.... Jeg graat masse i soevne og vaaknet opp mange ganger og tenkte at det ikke kunne vaere sant. Laa og kjente etter bevegelser, men baby sov paa dette tidspunkt. Noe som gjorde alt litt verre.
Iallefall fikk jeg overbevist meg selv om at alt bare var en droem og jeg klarte aa sovne om.
I morges har baby derimot vaert veldig aktiv og det har gitt meg en GOD og trygg foelelse om at alt staar bra til der inne! De sier at det er vanlig aa ha slike droemmer naar man er gravid, dessuten leser jeg en bok naa om en dame som faktisk mistet sitt barn da det bare var 1 dag gammelt. Og i min treningsgruppe er det en dame som mistet sin soenn 10 dager gammel... Huff, vil helst ikke bli minnet om at slike ting faktisk kan skje, paa den annen side er de endel av livet og realiteter for enkelte mennesker. Det gjoer meg enda mer takknemlig for at vi har Marcus og at alt staar saa bra til med han. Uansett skal ikke en slik frykt faa oss fra aa faa barn. Mange ting i livet er risikofylt, men dersom man intet vaager, man intet vinner! Det man faar igjen av aa ha barn er helt fantastisk, det gaar ikke en dag uten at jeg smiler og ler av lille Marcus' morsomme paafunn, kommentarer og uttrykk:) Man kan ikke forestille seg hvordan livet var uten dem!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails