onsdag 28. januar 2009

Xocolata calenta!

I dag etter barnehagehenting lovet jeg M at vi skulle dra paa en ny cafe her i Banyoles og drikke varm, tjukk sjokolade som man bare faar den her i Spania:) M ville nok helst huske men jeg kjente at jeg behoevde aa sitte ned litt og hvile. Magen er stor naa og jeg orker ikke like mye lek og loeft som tidligere. Men gjerne mer varm sjokolade! Det som var kjipt (igjen) var at M sovnet akkurat i det jeg skulle bestille sjokoladen og dermed ble jeg overlatt til meg selv...! Ville saa gjerne dele den opplevelsen med han, han som ogsaa er saa glad i godsaker:) Men, det betyr bare at vi faar gaa tilbake en annen dag og det gjoer meg lykkelig aa tenke paa!
Uansett, det var den beste varme sjokoladen med mintsmak, tjukk og god til aa "spises" med skje! Og med sjokoladekakedryss paa toppen! Jeg satt lenge og nytte og da jeg sa takk til damen bak disken sa hun at hun kunne se hvordan jeg hadde likt den! Hehe, det var visst ganske tydelig ja!
Jeg er en skikkelig sjokoladefrik, men syns jeg er ganske flink aa holde meg i skinnet naa i sluttskjedet av graviditeten. Vil ikke gaa amok blant soetsakene, men litt maa man da faa unna seg. Og spesielt naar det er kaldt ute er det deilig aa kose seg med noe som ikke bare varmer kroppen, men ogsaa hjertet paa en maate:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails