torsdag 15. januar 2009

Harde dager er en del av livet!

Det har vaert en litt roeff dag i dag med humoeret litt paa halv 8... Gikk paa trening med de andre graviddamene og gledet meg til aa bli piffet opp litt i humoeret, men det virket som vi alle hadde en litt troett dag i dag. Ikke sa rart i grunn, halvparten av oss venter barn i loepet av neste mnd og de det gjelder har jo absolutt rett til aa vaere slitne og litt mindre sosiale. Jeg hadde ikke saa mye aa gi selv, men noen ganger er det ok aa vaere stille og troette. Vi trenger da ikke skape oss til for hverandre heller. Vi hadde en seanse med massage paa slutten av treningen og det fikk meg til aa slappe saa bra av. Kaisa slukket lyset, spilte rolig, behagelig musikk og jeg tror vi alle noet godt av stillheten og det gode massage gjoer for kropp og sinn! Vi hadde ogsaa besok av en jente som deltok tidligere, men som foedte sin gutt for 1 uke siden. Hun og mannen var innom og fortalte om foedselen som hadde foregaatt naturlig i badekar. De var salige og utrolig lykkelige for hvordan alt hadde foregaatt! Og de saa saa bra ut! Hun saa ikke det minste sliten ut selv om hun naa hadde masse verker i bryster og underliv etter endel sting. Men lykken over aa faa et barn gir oss saa mye ekstra energi. Husker det selv med Marcus hvordan jeg kunne lade batteriene bare ved aa studere han mens han laa og sov. De er saa yndige at man nesten ikke kan fatte det!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails