onsdag 14. januar 2009

Fleste ulykker skjer i hjemmet...

Marcus syns det er saa moro aa trille rundt i gaastolen som vi kjoepte til han for at han skulle laere seg aa gaa for lenge siden. Da var den ikke videre populaer...! I dag da han suste rundt her i stuen og skulle ta seg frem mellom veggen og spisestuen hektet han seg fast i en hengeplante som gikk rett i gulvet... Hoerte bare et "brak" og at det ble helt stille etterpaa... Tenkte at naa hadde han vel faatt hele blomsterpotten i hodet og at han laa der besvimt. Men neida, han fikk seg trolig bare en liten overraskelse, og potten var nesten saa god som hel! Men jord overalt saaklart! Saa naa har jeg svinset rundt med moppen her for aa faa opp de siste jordrestene! Uff, da. Tenker at det kunne gaatt verre. Den planten skal klippes IDAG slik at vi ikke faar flere nesten-ulykker som dette...

Forresten har jeg en KNALL dag med min lille familie! Vi har spist luch hos oss i dag siden bestemor fremdeles er syk. Og da har vi det saa rolig og fredelig; dvs ingen papegoyer eller katter som svinser rundt omkring beina vaare! M sovnet tom paa sofaen etter lunch og Salva tok han med seg halvt sovende tilbake til ettermiddagspasset i barnehagen!
Naa skal jeg sette meg paa balkongen med min gode bok "Love and other impossible pursuits", en kopp te og en julekake! (De maa jo tross alt spises opp, eller hur??!). Solen skinner som bare rakkern her og det er varmt og herlig i solen!
Kos dere videre paa denne gode onsdag:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails