torsdag 29. januar 2009

Rosa droemmer!


Har vaert inne og snust paa HM online shopping...! Denne herlige trenchcoat skulle jeg oenske var MIN!!
I disse "krisetider" er det helt toerke paa shoppingfronten og med magen er det heller ikke saa aktuelt aa kjoepe masse nytt! Faar vente aa se hvordan kroppen gaar tilbake til normalen foer jeg bruker penger paa klaer igjen, men denne rosa droemmen var da virkelig herlig, eller hur?
Er det ikke typisk at vi skal la oss friste som mest da vi har minst mulighet for aa skaffe oss akkurat denne tingen?
Uansett, hva som er viktigst for oss akkurat naa er at vi har hverandre, er glad i hverandre og setter pris paa det vi har og ikke fokuserer paa det vi ikke har...!
(kanksje jeg kan bruke min rosa morgenkaape istedenfor??!!!, hehe, den er jo ikke saa ulik!)

Ha en riktig fin dag!
Forresten, for de som har raad: 498;- koster denne herlighet:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails