onsdag 21. januar 2009



I dag var det fullt leven i barnehagen da jeg kom for aa hente kl 17:00! Virket som ingen hadde lagt ettermiddagsplaner i dag! Vanligvis hoerer jeg foreldre som skynder paa barna sine for de skal baade hit og dit og fikse og ordne og gud vet hva! Men i dag var det alltsaa full fart i vestibylen og verste sirkuszonen med alle barna paa smaa biler og motorsykler! Marcus floy rundt paa bilen "sin" og ropte paa tante Bea! Han kom liksom plutselig paa at hun hadde vaert innom tidligere i dag for aa sjekke ut barnehagen og deretter henge paa hjem igjen.
Klarte aa lure M ut av barnehagen med en liten karamell jeg hadde i lommen...! Ellers er det jo ikke ofte han marsjerer ut av egne fri vilje, nei! Skal ikke gjoere det med karamellen til en vane altsaa! Det var et engangstillfelle:)
Etterpaa bar det til butikken, der ville M loepe rundt selv og sjekke hylleutvalget. Det vil han alltid naa! Hans oyne falt paa noen gode biscotti og det ble til at vi tok dem med oss som litt parksnacks etter barnehagen. Smakte godt for en sulten mamma ogsaa!


Jeg leeeeengter etter aa bli blond igjen naa! Skal snart bestille meg frisoertime og faa ordnet den saken! Det blir foer foedsel i allefall (med mindre noe veldig uventet skulle skje!). Her er det jo saa billig med striper; ca 250 kr! Saa dersom noen kommer paa besoek kan det jo passe aa legge inn et frisoerbesok her??

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har lagt upp en rolig tävling på min sida, kika gärna in och tävla om du vill!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails