tirsdag 13. januar 2009

Tung "Mum to be"

Uff, jeg har foelt meg tung som en stein i hele dag, spesielt etter turen som jo gikk ganske saa bra i morges. Vet ikke riktig hva det er, men jeg har ikke hatt noe saerlig matlyst (ettersom det naa begynner aa bli ganske saa trangt der inne!) og har hatt litt vondt i magen igjen. Tror det kanksje kan vaere relatert til jerntablettene som jeg spiser. Har hatt en pause paa 2-3 uker, men begynte igjen i gaar og da kom smertene tilbake med en gang. Og litt rar fordoyelse... Hmm, det er hardt for magen med dette jernet, men det er vanskelig aa faa i seg tilstrekkelig med jern bare gjennom kosten og derfor maa jeg altsaa ta dette tilskuddet... helt frem til foedsel. Aesj...
Har hatt meg en hvil naa sammen med M, han sover fremdeles, tatt meg en dusj og kjenner meg naa MYE bedre. Det hjelper alltid aa freshe seg opp litt. Fikk tanker om aa dra paa gravidspa da jeg stod i dusjen, men en annen tanke slo meg straks etterpaa; med vaare 2 badekar, alle mine herlig Korres-produkter jeg fikk til jul og en mann som er en kloepper paa massage, hvorfor betale i dyre dommer og tilbringe 2 timer i bil naar jeg allikevel har alt innen rekkevidde her hjemme??? Det er herlig naar det kan vaere slik:) Jeg skal virkelig unne meg litt slik "hjemmeluksus" naa mot slutten!
Har jo allerede begynt aa bli litt lei av aa vaere gravid. Vet paa den annen side at jeg kommer til aa savne magen med en gang beibi er ute... Slik var det jo med Marcus! Ikke det at det ikke er fantastisk at beibi er ute, men den der foelelsen av aa vaere ett forsvinner jo.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails