torsdag 1. januar 2009

Velkommen 09!





Hadde en fantastisk moro fest i gaar, og JA, det er absolutt mulig uten alkohol:) Nivaaet paa den hjemmelagde maten var hoyt, vi var ganske stolte over oss selv og maten + presentasjonen av den! Salva og jeg stod for porsjonsfocaccia + herlige marshmallows surret i karamell med hasselnoettstroe paa (funket bra som borddekorasjon foer de ble spist!), mens de andre stod for herlige salater, sjoemat, kjoettretter, og fantastisk juicy ananas med sjokoladesaus over:).
Jeg bidro ogsaa med svenske drikkesanger og det ble skaalt jevnt og trutt! Jeg koste meg med cola (tror det er foerste jeg drikker etter at jeg ble gravid!) og den ble nytt i langdrag...!
Det ble dansing og annet tull til kl naermet seg 03. Da stakk gjengen ut paa livet mens jeg takket for meg... Sliten mama som ogsaa maatte vaere hjemme og ta haand om Marcus som utrolig nok sov tungt som en stein og soett som en engel i rommet sitt til tross for balubaet! Helt utrolig unge! Saa fleksibel og tilpasningdyktig:) Jeg er saa stolt av han! Ikke noe hinder med barn her i gaarden, nei!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails