torsdag 15. januar 2009

Takk for praten!

Naa har jeg akkurat snakket med min soeteste, gode venninne Sigrid her paa telefonen! Ettersom min dag har vaert litt nedoverbakke var dette absolutt dagens hoydepunkt! Jeg fikk ledd og pratet om venninneting -og- tang! Slikt er saa noedvendig en gang i blant! Saa naa foeler jeg meg MYE bedre! Spoers bare om jeg klarer aa faa sove naa etter 1 1/2 times koseprat...! Hmm, det blir en kopp varm sjokolade paa meg her foer legging saa kanksje jeg roer meg ned! Salva er fremdeles paa vift med sine master-friends og kommer vel snart hjem igjen.
I morgen blir det foerste time engelsk med mine to 10-aaringen som skal vaere ivrige elever (gjenstaar aa se:)). Har forberedt litt ved aa se gjennom deres laereboeker i ettermiddag. Sant skal sies at jeg sovnet over boekene, men jeg fikk da forberedt meg litt. Det blir absolutt BRA NOK!
Ha en riktig god natt alle sammen!

Selv har jeg hoert M hoste et par ganger under tlf-samtalen. Blir nok en nattlig feber-sjekk igjen og eventuelt tur til lege i morgen... Ingen barnehage "for sure".

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails