mandag 12. januar 2009

En syk skruttis i sofaen...

Hmm, da var det paa an' igjen med ny runde med forkjoelelse og feber for M sin del. Stakkars, han var jo saa pigg i gaar da vi dro paa ekskursjon til diverse smaabyer ved kysten. Han lo og storkoste seg helt til det var tid for lunch, da ville han plutselig ikke ha noe mat og etter det saa jeg hvordan han bleknet i ansiktet og hvordan oynene liksom begynte aa skinne... Og ikke helt feil, da vi kom hjem hadde han 38.8 i feber... Ble en liten stikkpille for aa senke feberen, noe han saaklart syns er helt pyton, men vi har funnet ut at stikkpille er den beste maaten for oss aa faktisk faa i han riktig dose med medisin. De flytende variantene spytter han bare ut igjen og det blir ingen ordning paa det. Saa naa sitter han her i sofaen med 38,1 i feber og ser paa favorittfilmen sin "Cars". Naa og da sier han at han har vondt i munnen (i gaar hadde han vondt i foten!). Kanskje er det flere tenner paa vei?? Jeg og Salva har begge sovet daarlig, vi hadde paa klokken 04:00 for aa sjekke M, og etter det har det vaert paa og av med soving. S hviler naa, han skal jo tross alt jobbe senere og behoever vaere fresh. Saa hviler jeg heller med M senere.
Uansett, det er en herlig dag ute, solen skinner og det er helt klar himmel. Kanskje tar jeg meg en treningstur rundt innsjoen.
Happy mandag alle sammen!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails