lørdag 10. januar 2009

Nostalgi!

I dag har jeg vaert flink aa gaa lang tur rundt innsjoen med Kaisa! Det var kjekt aa oppdateres paa hverdandres liv de siste ukene. Hun var i Portland over julen og vi hadde masse aa prate om. Koooos med jenteprat:) Savner jo dere jentene der hjemme, blir aldir det samme uten dere skal dere vite...! Men man maa jo proeve saa godt man kan aa skape et nytt sosialt nettverk der man faktisk oppholder seg, og jeg maa si det gaar ganske saa bra! Har moett mange UTROLIGE mennesker her ogsaa, gode mennesker som jeg har blitt glad i etterhvert!
Saa faar man jo saaklart lengte litt innimellom og vaere litt nostalgisk.. Slik som jeg var i julen. Det viser bare at man setter stor pris paa det man har hjemme. Min kultur, mine venner og familie, dere er ENORMT VIKTIGE for meg! Dere er en del av meg som jeg baerer med meg uansett hvor jeg oppholder meg. Selv om det ikke alltid blir saa mye tid til oppdateringer og lange tlf-samtaler lenger har jeg ikke glemt dere. Og jeg haaper at saa mange av oss som mulig kan sees til sommeren igjen, enten vi kommer hjem eller dere kommer hit til Catalunya. Dere er SAA velkommen:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails