tirsdag 27. januar 2009

Pulstur rundt vannet!



Med det mener jeg kjapp gange og hoy puls:) Foeltes godt med en treningstur med et par innlagte smaastopp for aa ta noen bilder i vakre vaeret:) Skulle egentlig gaatt med min samtalepartner i catalan men hun meldte avbud i siste liten. Uansett var jeg mentalt innstilt paa en tur og da var det jo bare aa ta beina fatt og ta turen alene. Egentlig ganske deilig. Man har jo alltids mange tanker det kan vaere godt aa bearbeide paa en slik tur, om alt det forestaaende som skal skje. Kjenner at jeg behoever den roen jeg kan faa rundt meg naa til bare aa forberede meg mentalt paa den "store" forandringen som kommer i livet vaart om ikke altfor lenge! For meg foeles det som det er naa vi skal ta klivet inn i familietilvaerelsen... Til naa har vi liksom vaert "par med ett barn". Det betyr at vi egentlig har hatt ganske mye frihet til aa gjoere vaare ting ogsaa. Jeg har kunnet vaere med Marcus mens Salva har gjort sine ting eller omvendt. Dessuten er det lettere aa laane bort et barn en ettermiddag, en dag eller en natt enn det vil vaere med to barn... Saa jeg tror at vi kommer til aa faa mer av familiefoelelsen naa...! Og det blir sikkert bare BRA:) Men litt skremmende er det jo ogsaa! Uansett gleder vi oss veldig til aa treffe den lille og jeg er saa nyskjerrig paa hvordan M kommer til aa takle aa bli storebror! Han har litt ansvar der, det blir mange ting han maa laere bort til lilleputt!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails