fredag 30. januar 2009

Friday feeling?!

Herlige fredag:) Noen der ute som har helgefoelelsen i boks naa?
Her har jeg nettopp avsluttet min fredagsklasse i engelsk med to soete 10- aaringer! De henger litt etter klassekompisene og behoever altsaa litt ekstratimer. Saa det forsoeker jeg aa gi dem. Har jo aldri undervist foer, men det er ganske kult:) Jeg liker det, men det er ogsaa et ansvar siden de faktisk betaler for timene, saa jeg har alltid et opplegg og i dag hadde jeg leitet godbiter fra nettet. Det fins jo saa mye der ute som man kan laste ned gratis, typ english for beginners etc. Dessuten fins det masse videoer paa youtube som kan brukes til undervisning ogsaa! Saa det er ikke vanskelig aa lage opplegg!
Soetsyk som jeg er hadde jeg satt frem til sjokolade til guttene, men tror dere ikke de takket nei??!!! Den ene likte ikke og den andre var forsynt etter lunchen!! Jeg kan ikke tro det! Litt sjokolade gaar da alltids ned eller hur???? Eller er det bare meg...?!

Naa skal jeg straks faa meg litt mat i skrotten, M er allerede paa plass hos besteforeldrene, han er uten feber i dag og har vaert i superfin form i hele morges. Vi har lekt masse med plastilina og duploen hans, sett litt paa Pokoyo og dessuten kom en venninne av meg forbi her et par timer saa det var kjempekos:) Ikke hver dag vi blir "voldgjestet" paa den maaten, men jeg setter stor pris paa det! Og hvilken flaks at vi faktisk hadde ryddet og vasket litt foer hun kom. Ellers hadde det vaert som aa tre inn i verste krigssonen, hehe!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails