onsdag 14. januar 2009

I solsteiken:)


Her sitter jeg altsaa paa balkongen og nyyyyter januarsolen! Faar dere muligheten til det der hjemme?! Tviler litt paa det! Men jeg savner jo snoe her da...! Vi blir vel aldri 100% fornoyd?
Uansett, jeg syns livet er ganske herlig om dagen!
Haaper dere ikke har det saa verst heller!

Hadde vaert koselig med kommentarer paa bloggen min! Er det vanskelig aa legge inn? Noen som har proevd??
Naa blir det laaaang spasertur med Marcus, mye mer leking og middagsbesok av Marta i kveld. Det staar kyllingsuppe med kokosmelk paa menyen:)

Ser forresten ut som jeg har roedlig haar paa bildet, det er IKKE tilfellet! Derimot skal jeg snart booke time til frisoer og ta lyse striper foer foedsel! Jeg vil gjerne foele meg litt fresh til det store skal skje, dessuten vet jeg at det kommer til aa bli travelt etter at beibi er foedt!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails