fredag 23. januar 2009

Sen julegave!



Etter u-lyden dro jeg og Salva en snartur til "Espai Girones" som er det eneste kjoepesenteret litt utenfor Girona! Der har de alle butikker som vi nordmenn digger som Zara, Berskha, H&M, Pull and Bear, Zara Home, Benetton, MassimoDutti etc! Et lite shoppingparadis, spesielt i disse salgstider:)
Jeg gikk paa H&M for aa kjoepe amme-bh og ammetopp. Sistnevnte hoerte visst ikke til assortementet, men jeg fikk med meg hjem en ny flott amme-bh i alle fall... + en annen sak som jeg har tenkt paa lenge at jeg har oensket meg; nemlig en knelang rosa morgenkaape! De hadde akkurat den typen jeg oensket meg og selv om det ikke var salgsvare bare MAATTE jeg ha den!! Uansett var det forsinket julegave fra svigermor saa det sved ikke i min lommebok heldigvis!
Den er virkelig ROSA og herlig myk; bomull og polyester, og blir perfekt aa ha med paa sykehuset!
Den har ogsaa hette og er bare en droem! Litt i minste laget naa (siste som var igjen i str XS!) med DEN magen, men blir perfekt naar beibi er ute:)
Mitt tips: LOEP OG KJOEP!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails