fredag 16. januar 2009

Lotusstilling i badekaret!

Hehe, fikk meg en god latter da jeg nettopp smatt innom badet hvor jeg fant 182 cm lang Salva i et ganske saa mye mindre badekar! Med foettene i en slags lotusstilling, men liggende paa rygg! Jeg sa det kanskje kunne hjelpe med et bad og han tok raadet direkte! Marcus fant god underholdning i aa holde pappan med selskap etter foerst aa ha hjulpet meg med aa lage salat til kvelden. Blir at vi dropper fonduen siden S er litt sjaber. Blir heller salat og varme ostesmeorbroed, godt det ogsaa!!

Naa kom akkurat Marcus forbi her og jeg spurte: "Hva driver pappa med da?" Da faar jeg til svar: " Han toerker seg!". Jeg blir saa imponert:) Hver dag sier han mer ord og riktig sammensatte setninger! Saa flinke de er og saa stolte foreldre vi er! Ingen er jo saa flinke og dyktige som akkurat vaare egne barn, eller hur?!
Egentlig tror jeg ikke Marcus er saa syk likevel, ingen feber, men han hoster litt. I dag har han vaert helt propell og nesten ikke hvilt noe. Men vaaknet sent i morges da...kvart paa ti! Saa vi hadde sovemorgen alle 3!
Ha en kjempeherlig fredagskveld, saa blogges vi i morgen:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails