torsdag 15. januar 2009

Pannekake- Marcus


Siden feberen kom tilbake igjen i gaar kveld har M altsaa vaert hjemme fra barnehagen i dag. Hadde 39.2 da han la seg i gaar, fikk febernedsettende og da jeg var inne hos han og maalte tempen kl 03.00 var den nede i 37 grader. I morges har han vaert feberfri til naa, men naa tror jeg den har kommet tilbake... Mens vi spiste lunch sa han at han var kald stakkars og saa helt utslitt ut. Det var bare aa baere han i seng og naa sover han soett igjen... Hardt aa vaere smaatroll:) Og hardt aa vaere forelder til sykt barn. Det har blitt mye: "mamma, kald, mamma aua, mamma ditten, mamma datten..." i dag. Det tar paa humoeret og kreftene merker jeg. Er ikke verdens gladeste mamma i dag... Behoever aa vile litt jeg ogsaa kjenner jeg.

En gladnyhet er iallefall at jeg har faatt meg undervisningsjobb i engelsk for 2 gutter paa 10 aar. De skal komme til vaar leilighet 1 gang i uken naa til aa begynne med, og dersom alt gaar bra og de har lyst paa mer, kanksje vi kjoerer 2 ganger i uken. Dette blir mine foerste egentjente penger paa ganske lenge og jeg lengter etter aa bidra igjen! Blir ogsaa en liten utfordring aa skulle jobbe som "laerer". Ettersom det er betaltimer vil jeg saaklart forberede meg litt og lage et program. Skal legge meg paa sengen naa og studere boekene deres litt foer 1.time i morgen!

Legger inn dagens bilde at Marcus hvor han er flittig kokk og blander ingredienser til pannekakeroere:) Skal si han gjorde det med flid, ikke mye soel paa benken etter han, nei! Selv om pannekaker med syltetoy vanligvis er en hit, var det ikke mye som ble spist i dag... Feberen tar vel knekken paa det meste av matlysten desverre. Det viktigste naa er DRIKKE!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails