torsdag 22. januar 2009

Bibliotek = moro!





I kveld skulle jeg egentlig ha vaert paa gravidtrening, men kombinasjonen 70-aaring (svigerfar) + gravid naar det kommer til aa legge planer = misforstaaelse...! Saa tror vi gikk om hverandre paa gaten, jeg paa vei til biblioteket og han paa vei hjem igjen for aa treffe oss hos dem. Vel, vel, slik kan det gaa. Uansett saa syns jeg at vi hadde det veldig kjekt og jeg ville ikke byttet denne stunden mot noe annet:) M er kjempeglad i biblioteket hvor han leker paa "rampen" dere ser i bakgrunnen, plukker boeker og blar og er nyskjerrig paa alt som befinner seg under lukene i boekene!
Bibliotek er virkelig en skattkiste og jeg vil anbefale alle med barn aa ta med barna ofte paa bibliotek. De faar saa mange stimuli og elsker aa bli fortalt historier:) Her i Banyoles har de eventyrstund for de minste barna annenhver torsdag. Saa neste torsdag blir det aa komme hit igjen med bestefar!
Utfordringen er saaklart aa faa en 2-aaring til aa snakke stille som mus:) Siden jeg hadde fortalt at bestefar skulle komme, sa han hele tiden "kom bestefar, kom bestefar" med litt for hoy stemme og jeg ble noedt aa hysje en god del! Dessuten saa han en jente fra klassen sin og sa navnet hennes hoyt mange ganger! Hmm, det var virkelig med glimtet i oyet han sa navnet hennes; kanskje en foerste kjaerlighet:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails