torsdag 8. januar 2009

"Gravid-ting og tang"!


Var paa gravidtrening hos Kaisa i dag og hun hadde et par ting jeg maatte sjekke ut for henne! Deriblant et slags gravidbelte som gjoer det mulig aa bruke de kule jeansene jeg brukte foer jeg ble gravid, jippi:) Beltet dekker visst over for uknappede knapper/ulaaste glidelaaser! Aa, jeg gleder meg til aa proeve! Er saa lei av gravidbukser naa! Spesielt siden jeg ikke har hatt raad til aa fornye garderoben siden sist graviditet. Ikke det at mote er saa viktig naar man er gravid, men man vil jo gjerne se litt "fresh" ut, ikke sant??

Fikk ogsaa laane filmen "Orgasmic birth". Den foelger 11 par gjennom deres foedselsopplevelser og kritikere sier: "Watch this film and get in on the world`s best-kept secret: labor and birth can be pleasurable - even ecstatic. Better yet, pleasurable birth enhances the health of both mother and baby and creates a positive foundation for a lifetime".

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails