mandag 6. april 2009

En naergaaende babystudie!

Min Adrià etter amming:

Oynene ruller under lukkete oyelokk, underleppen er skutt frem litt og han ser nesten litt sur ut... Naa lager han trutmunn:)Loefter plutselig paa en finger og naa hele haanden opp i luften...alt med oynene lukket! Motsatt fot roerer litt paa seg, munnen beveger seg i sugestil, oj der skvatt han litt, strekker seg, snur hodet, SMILER! Aa saa herlig:)
Aapner oynene, men jeg ser mest bare det hvite (scary...), trekker pusten dypt og sukker (kanskje sukker han "livet er herlig"...), et lite snork (er det virkelig det jeg hoerer?), oynene aapner seg igjen og denne gangen ser jeg dem som blaa! Kanksje de blir blaa som havet disse to fantastiske gluggene? Han er litt mer som meg denne Adrià. Marcus er sin pappa opp av dage sier noen.
Rynker med oyebrynene samtidig som han forsoeker aapne oynene... nei, litt for troett for aa vaakne. Det er ettermiddags- siesta...
Et SMIL til! Oj, som han smiler i dag da gitt! Haaper det er en koselig droem og ikke linsesuppemiddagen han reagerer paa...!
Naa gaar plutselig baade armer og ben for fullt her... der er det over igjen. Ops, skvatt visst litt igjen der! Stille som en mus nok en gang.
Aa, disse babyene er FOR herlige:)
Hvor mye rikere dere gjoer mitt liv Marcus og Adrià!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails