fredag 24. april 2009

Jeg skulle gjerne bodd...



i et slikt hus ved innsjoen...! Er de ikke bare nyyyyydelig disse badehusene ved innsjoen i Banyoles????? De er private og har blitt brukt som badehus i gamle dager; dvs et hus hvor man kom og byttet om til badeklaer, badet og slappe av:) Jeg hadde ikke takket nei om et slikt hus hadde blitt kastet etter meg, nei!
Men for min del maa jeg nok bare ta til takke med aa studere huset paa avstand naar jeg gaar min ukentlige tur rundt innsjoen...!
Ble altsaa en powerwalk i morges, med mp3-spilleren og en sovende A i vognen! Deretter var det en mamma som syns hun hadde vaert SAA flink aa gaa at hun bare maatte unne seg en LATTE paa kafeen! Det er jo liksom min hverdagsluksus det da, og det foeles enda litt bedre naar man har gjort seg fortjent til den!!
Naa skal det dusjes, handles og forberedes til ukens engelskundervisning med guttaboys...!
Hmm, hva skal vi finne paa i dag mon tro? Noen som har forslag til morsomme leker paa engelsk som kan brukes i undervisning???

2 kommentarer:

-mariann- sa...

For et utrolig vakkert sted. Skjønner at du liker å gå turer der... Og så flink du er som har powerwalket idag... da er selvfølgelig en latte vel fortjent.. her i huset er den det hele tiden :-)Her har det gått i husarbeid og trøsting non-stop i 4 timer, sukk.... men snart skal vi møte Kjetil og besøke hans syke bestemor...uff det er litt trist. Ha en flott helg. Klem

Anette {foreldremanualen} sa...

Fantastisk!! :-D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails