mandag 27. april 2009

"The secret" og solfaktor 40!

Dette er meg nylig i bakhagen vaar...! Herlig:) Tok med en latte fra kaféen paa hjoernet og la meg til rette i solstolen. Med faktor 40 i ansiktet! Her skal det ikke brennes og flasses av hud nei! Ei heller oensker jeg meg hudkreft i fremtiden...
Solen er STERK og jeg raader alle nordmenn med spaniaplaner om aa holde seg UNNA solen mellom 12-16 paa hoysommeren... Det er dritvarmt og man nyter jo egentlig ikke.
Jeg maatte tilslutt ta med snippsakene opp i leiligheten og har ligget her og lest istedenfor...

Leser en saann kvasilitteraturbok som handler om en annen bok som heter "The Secret". Den regner jeg med de fleste har hoert om naa???? Den handler om universets evne til aa hjelpe deg om du bare er i stand til aa "spoerre, tro og motta..."
Saa naa skal jeg bare finne ut hva jeg skal spoerre universet om, deretter tro paa det og saa bare motta. Hoeres jo ganske avslappende ut spoer du meg. Alt dette om aa jobbe hardt for aa oppnaa suksess...? En saga blott?

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails